GIT - Fortnox integration
Välkommen till den nya GIT -Fortnox integrationen, med fokus på automatisering och effektivisering
Välkommen till den nya GIT -Fortnox integrationen, med fokus på automatisering och effektivisering
Bokföring är ett nödvändigt ont. Oavsett om ni sitter med det själv eller anlitar en redovisningskonsult så är det resursslöseri att bokföra manuellt. Automatisera Mera kopplingar gör jobbet åt er, så ni kan lägga fokus på det roliga och nyttiga. Våra kunder rapporterar i snitt en årlig kostnadssparning på 800% och uppåt.
Snittkostnaden för redovisningstjänster(löpande bokföring) är 30kr/verifikation.Stor del av kostnaderna kan minskas genom att automatisera bokföring & återrapportering av försäljningen. Våra integrationer följer god redovisningssed och uppdateras kontinuerligt för att vara i linje med Skatteverkets regler.
Automatisera Mera använder modern teknik för att lösa repetetiva, manuella processer. Vi har omfamnat AI, maskininlärning, automatisering och molnet. Med stort intresse producerar vi integraionslösningar som eliminerar kostsam och tråkig administration och hjälper verksamheter att effektivisera arbetsflödet.
Genom att sammankoppla klubbens GIT konto med Automatisera Mera kan ni i realtid få era medlemmar, artiklar, kundfakturor exporterade direkt till Fortnox . Integrationen synkar även tillbaka till GIT från Fortnox och markerar kundfakturor som betalda när inbetalningen är inkommen.
Det finns 2 valfria varianter av integrationen, GIT Basic eller GIT Plus.
GIT Basic följer den gamla modellen där användaren manuellt loggar in för att exportera data till Fortnox.
GIT Plus däremot automatiserar hela flödet, utan någon manuell påläggning.
GIT Plus kommer att automatiskt dagligen synka klubbens GIT konto med Fortnox.
Automatisera Mera har ett gediget utvecklarteam som brinner för programvarutveckling. Räkna med en integration som kommer att vara långvarig, kontinuerligt underhållen och med fler framtida funktioner.
Ni gör en enkel engångsistallation, därefter hanterar vi överföringen av klubbens transaktioner i molnet mellan Fortnox och GIT. Säkert, snabbt och smidigt!
Vi är stolta över den trevliga och kunniga service och support som vi erbjuder våra klienter. Med hundratals nöjda kunder i bagaget kan ni räkna med att bli väl omhändertagna.
Vi har det mesta och utbudet fortsätter växa med ett snitt på 3 integrationer per månad.
Visa övriga kopplingarAlla priser anges ex moms. Årlig licensavgift för programmet på 900kr tillkommer.
Mejla gärna om du saknar svar på någon fråga. Vi svarar oftast inom 48h.
Vår plattform är en brygga mellan Fortnox och GIT.
Vi jobbar med system som SOAP och REST API för att överföra data från ert GIT konto till Fortnox och vice versa.
Ja, dataintegritet är ytterst viktigt för oss och vi sparar enbart det som behövs för att processa transaktioner. Vi lagrar ingen transaktionsdata i vår databas, utan kör enbart in transaktioner direkt in i Fortnox.
Klicka på den tjänst ni önskar prenumerera på vid pris boxarna och lägg en beställning. Strax därefter mejlas inloggningsuppgifter till er egna Kundportal.
Här kan man enkelt, på bara några minuter konfigurera och komma igång med synkningen direkt. Om du har några frågor eller stöter på något bekymmer är ni alltid välkomna att ringa eller mejla oss, kontaktuppgifter finnes längst ner på sidan.
I nuläget erbjuder vi integrationstjänster för Dagskassa Import, Swish, Stripe, Klarna, Paypal, DIBS, Collector, WooCommerce, BambooHR, Shopify, Magento, ChargeBee, Harvest, Amazon och många fler. Kolla in Produktkatalogen på www.automatiseramera.se för mer info!
Bindningstiden är 12 månader och avtalet förlängs per automatik en månad innan bindningstidens slut.Det går bra att säga upp avtalet en månad innan avtalsslut.
Det tillkommer enbart en årsavgift på 900kr ex moms för licensen, som faktureras vid beställning.
Javisst, det går bra. Man kan enkelt uppgradera tjänsten inne i sin Kundportal, under Mina inställningar.