GIT - Fortnox integration



Välkommen till den nya GIT -Fortnox integrationen, med fokus på automatisering och effektivisering



Icon

Fokusera på verksamheten

Bokföring är ett nödvändigt ont. Oavsett om ni sitter med det själv eller anlitar en redovisningskonsult så är det resursslöseri att bokföra manuellt. Automatisera Mera kopplingar gör jobbet åt er, så ni kan lägga fokus på det roliga och nyttiga. Våra kunder rapporterar i snitt en årlig kostnadssparning på 800% och uppåt.

Icon

Lägg pengarna på rätt saker

Snittkostnaden för redovisningstjänster(löpande bokföring) är 30kr/verifikation.Stor del av kostnaderna kan minskas genom att automatisera bokföring & återrapportering av försäljningen. Våra integrationer följer god redovisningssed och uppdateras kontinuerligt för att vara i linje med Skatteverkets regler.

Icon

Dags för förändning

Automatisera Mera använder modern teknik för att lösa repetetiva, manuella processer. Vi har omfamnat AI, maskininlärning, automatisering och molnet. Med stort intresse producerar vi integraionslösningar som eliminerar kostsam och tråkig administration och hjälper verksamheter att effektivisera arbetsflödet.

Feature

Hur det fungerar

Genom att sammankoppla klubbens GIT konto med Automatisera Mera kan ni i realtid få era medlemmar, artiklar, kundfakturor exporterade direkt till Fortnox .

Integrationen synkar även tillbaka till GIT från Fortnox och markerar kundfakturor som betalda när inbetalningen är inkommen.

Välj ert arbetsflöde

Det finns 2 valfria varianter av integrationen, GIT Basic eller GIT Plus.
GIT Basic följer den gamla modellen där användaren manuellt loggar in för att exportera data till Fortnox.
GIT Plus däremot automatiserar hela flödet, utan någon manuell påläggning. GIT Plus kommer att automatiskt dagligen synka klubbens GIT konto med Fortnox.

Feature

Experter på Fortnox integrationer med över 30 utvecklade kopplingar

Bokför försäljning och återrapportering av kundfakturor automatiskt i ert bokföringssystem i realtid, utan att behöva lyfta ett finger.
Feature

Kontinuerlig utveckling

Automatisera Mera har ett gediget utvecklarteam som brinner för programvarutveckling. Räkna med en integration som kommer att vara långvarig, kontinuerligt underhållen och med fler framtida funktioner.

Feature

Säker drift i molnet

Ni gör en enkel engångsistallation, därefter hanterar vi överföringen av klubbens transaktioner i molnet mellan Fortnox och GIT. Säkert, snabbt och smidigt!

Feature

Support hela vägen

Vi är stolta över den trevliga och kunniga service och support som vi erbjuder våra klienter. Med hundratals nöjda kunder i bagaget kan ni räkna med att bli väl omhändertagna.

Det är enkelt att komma igång med sammankopplingen!

Exempel på hur man snabbt ansluter sitt GIT och Fortnox konto via Automatisera Mera plattform.

Ett axplock av

Färdiga och under konstruktion kopplingar

Vi har det mesta och utbudet fortsätter växa med ett snitt på 3 integrationer per månad.

Visa övriga kopplingar

Räkna ut din ROI


För manuell export av kunddata mellan GIT och Fortnox

Besparing i % per Månad

kr/månad

Priser och Paket


Alla priser anges ex moms. Årlig licensavgift för programmet på 900kr tillkommer.

GIT Basic
280 /Månad
  • Manuell export/import
  • Upp till 100 medlemmar
  • Support inom 48hr
GIT Plus
480 /Månad
  • Full automatiserat flöde
  • Daglig synkning

Urval av kunder och omdömen




Vanliga frågor

Mejla gärna om du saknar svar på någon fråga. Vi svarar oftast inom 48h.

Hur exakt funkar kopplingen?

Vår plattform är en brygga mellan Fortnox och GIT.
Vi jobbar med system som SOAP och REST API för att överföra data från ert GIT konto till Fortnox och vice versa.

Kommer vår data att vara säker?

Ja, dataintegritet är ytterst viktigt för oss och vi sparar enbart det som behövs för att processa transaktioner. Vi lagrar ingen transaktionsdata i vår databas, utan kör enbart in transaktioner direkt in i Fortnox.

Hur kommer man igång?

Klicka på den tjänst ni önskar prenumerera på vid pris boxarna och lägg en beställning. Strax därefter mejlas inloggningsuppgifter till er egna Kundportal.
Här kan man enkelt, på bara några minuter konfigurera och komma igång med synkningen direkt. Om du har några frågor eller stöter på något bekymmer är ni alltid välkomna att ringa eller mejla oss, kontaktuppgifter finnes längst ner på sidan.

Vilka övriga kopplingar har ni?

I nuläget erbjuder vi integrationstjänster för Dagskassa Import, Swish, Stripe, Klarna, Paypal, DIBS, Collector, WooCommerce, BambooHR, Shopify, Magento, ChargeBee, Harvest, Amazon och många fler. Kolla in Produktkatalogen på www.automatiseramera.se för mer info!

Har ni bindningstid på tjänsterna?

Bindningstiden är 12 månader och avtalet förlängs per automatik en månad innan bindningstidens slut.Det går bra att säga upp avtalet en månad innan avtalsslut.

Tilkommer det extra kostnader?

Det tillkommer enbart en årsavgift på 900kr ex moms för licensen, som faktureras vid beställning.

Kan vi välja att uppgradera till GIT Plus senare?

Javisst, det går bra. Man kan enkelt uppgradera tjänsten inne i sin Kundportal, under Mina inställningar.

Frågor?
Välkommen att kontakt oss via nedan formulär