GIT - Fortnox integration
Välkommen till den nya GIT -Fortnox integrationen, med fokus på automatisering och effektivisering
Välkommen till den nya GIT -Fortnox integrationen, med fokus på automatisering och effektivisering
Bokföring är ett nödvändigt ont. Oavsett om ni sitter med det själv eller anlitar en redovisningskonsult så är det resursslöseri att bokföra manuellt. Automatisera Mera kopplingar gör jobbet åt er, så ni kan lägga fokus på det roliga och nyttiga. Våra kunder rapporterar i snitt en årlig kostnadssparning på 800% och uppåt.
Snittkostnaden för redovisningstjänster(löpande bokföring) är 30kr/verifikation.Stor del av kostnaderna kan minskas genom att automatisera bokföring & återrapportering av försäljningen. Våra integrationer följer god redovisningssed och uppdateras kontinuerligt för att vara i linje med Skatteverkets regler.
Automatisera Mera använder modern teknik för att lösa repetetiva, manuella processer. Vi har omfamnat AI, maskininlärning, automatisering och molnet. Med stort intresse producerar vi integraionslösningar som eliminerar kostsam och tråkig administration och hjälper verksamheter att effektivisera arbetsflödet.
Genom att sammankoppla klubbens GIT konto med Automatisera Mera kan ni i realtid få era medlemmar, artiklar, kundfakturor exporterade direkt till Fortnox . Integrationen synkar även tillbaka till GIT från Fortnox och markerar kundfakturor som betalda när inbetalningen är inkommen. Som grädde på moset aktiverar integrationen även medlemmen i GIT, för ett fullt automatiserat flöde!
Det finns 2 valfria varianter av integrationen, GIT Basic eller GIT Plus.
GIT Basic följer den gamla modellen där användaren synkningen går åt ett håll, GIT till Fortnox.
GIT Plus däremot automatiserar hela flödet,
Plus kan synka klubbens konto så att alla artiklar, kunder och fakturor skickas över smidigt.Den synkar även tillbaka betalade fakturor till GIT,så att fakturan kan betalmarkeras och slutligen medlemmen markeras som aktiv i GIT.
För ett komplett automatiserat flöde kan vi även erbjuda full integrering med Fortnox Fakturaservice där klubbens fakturor kan skickas direkt till Fakturaservice för automatisk hantering.
Fakturaservice är en betaltjänst från Fortnox där ni på ett enkelt och smidigt sätt kan låta Fortnox sköta utskick, påminnelse samt bokföring av fakturainbetalningar.
För den som inte har tid eller möjlighet att bevaka och bokföra fakturor så är det en mycket tidseffektiv lösning.
Automatisera Mera har ett gediget utvecklarteam som brinner för programvarutveckling. Räkna med en integration som kommer att vara långvarig, kontinuerligt underhållen och med fler framtida funktioner.
Ni gör en enkel engångskonfigurering, därefter hanterar vi överföringen av klubbens transaktioner i molnet mellan Fortnox och GIT. Säkert, snabbt och smidigt!
Vi är stolta över den trevliga och kunniga service som vi erbjuder våra klienter. Med hundratals nöjda kunder i bagaget kan ni räkna med att bli väl omhändertagna.
Vi har det mesta och utbudet fortsätter växa med ett snitt på 3 integrationer per månad.
Visa övriga kopplingarAlla priser anges ex moms. Avtalstid är 12 månader standard.
Årlig licensavgift för programmet på 900kr tillkommer.
Det går bra att göra ett tillägsval för GIT PLUS vid checkout eller i er Kundportal.
Tilläggskostnad för två-vägssynkning är 380kr/månad.
Mejla gärna om du saknar svar på någon fråga. Vi svarar oftast inom 48h.
Börja med att välja vilken klubbstorlek ni har genom att klicka på "Prenumerera på tjänst" i prisboxarna, exempelvis GIT Medium.
Sedan kommer man till beställningssidan där ni kan välja tillägstjänsten GIT Plus om ni så önskar.
Välj er golfklubb samt hämta ut er Fortnox API kod och klistra in. Nu är beställningen slutförd och en faktura mejlas till Golf klubben.
Strax därefter mejlas inloggningsuppgifter till er egna Kundportal.
Här kan man enkelt, på bara några minuter konfigurera och komma igång med synkningen direkt.
Om du har några frågor eller stöter på något bekymmer är ni alltid välkomna att ringa eller mejla oss, kontaktuppgifter finnes längst ner på sidan.
Ja, dataintegritet är ytterst viktigt för oss och vi sparar enbart det som behövs för att processa transaktioner. Vi lagrar ingen transaktionsdata i vår databas, utan kör enbart in transaktioner direkt in i programmet.
Vår plattform är en brygga mellan Fortnox och GIT.
Vi jobbar med system som SOAP och REST API för att överföra data från ert GIT konto till Fortnox och vice versa.
I nuläget erbjuder vi integrationstjänster för Dagskassa Import, Swish, Stripe, Klarna, Paypal, DIBS, Collector, WooCommerce, BambooHR, Shopify, Magento, ChargeBee, Harvest,Synchroteam, Amazon och många fler. Kolla in Produktkatalogen på www.automatiseramera.se för mer info!
Bindningstiden är 12 månader och avtalet förlängs per automatik en månad innan bindningstidens slut.Det går bra att säga upp avtalet en månad innan avtalsslut.
Det tillkommer enbart en årsavgift på 900kr ex moms för licensen, som faktureras vid beställning.
Javisst, det går bra. Man kan enkelt uppgradera tjänsten inne i sin Kundportal, under Mina inställningar.